Home > Ik wil hulp > Voor mijn cliënt > Ik werk bij een nog niet erkende instelling

 

Er zijn nog geen formele contacten met VLA

 

Neem dan contact op met het maatschappelijk werk bij het gezondheidscentrum van uw cliënt of het wijkteam. Zij kunnen u doorverwijzen naar een gespecialiseerde collega hulpverlener.

 

Deze hulpverlener vraagt voor uw client maandelijks een pas aan waarmee boodschappen gedaan kunnen worden in de VLA Supermarkt, bij het KledingLoket en het SpeelgoedLoket.

 

Maar let op: ondersteuning van het VoedselLoket zien wij niet als een oplossing voor het probleem, maar als overbrugging naar een financieel zelfstandig bestaan.

 

De winkelpas van het VoedselLoket heeft daarom een tijdelijk karakter. Klanten kunnen alleen voor langere tijd een winkelpas gebruiken als zij samen met een door ons erkende hulpverlener een traject uitstippelen. Zo komt de klant tot een gezond huishoudboekje, waarmee zij zelf weer boodschappen kunnen doen.